Intranet

Enllaços

Projecte de Qualitat i Millora Contínua

Projecte de Qualitat i Millora Contínua

(A la foto d'esquerra a dreta, el responsable de l'empresa Bureau Veritas, el Sr. Ernest Maragall, conseller d'Educació, la Sra. Anna Pagans, alcaldessa de Girona, i el Sr. Pere Albertí, director de l'IES Montilivi. Febrer del 2008)

Aquest projecte ens ha permès assolir la certificació ISO 9001-2008. Fonamentalment ens ha permès de millorar la gestió de centre, de manera que tot el personal, en funció del càrrec que té, coneix quines funcions cal que desenvolupi, en quins processos està implicat, i quines tasques cal que desenvolupi en cada moment.

Després d'obtenir la recertificació l'any 2014, el centre participa en les xarxes d'excel·lència organitzada pel Departament d'Ensenyament.

L'any 2016 el centre va obtenir la recertificació segons el model ISO 9001-2015.

Visualitzar el certificat

Política de Qualitat

L’Institut MONTILIVI és un centre públic amb una trajectòria exemplar i de referència a la comarca del Gironès.

La nostra Política de Qualitat ha estat i estarà sempre d’acord en satisfer les expectatives i necessitats educatives dels nostres alumnes en particular, i la de la societat en general, oferint-los uns ensenyaments i serveis de qualitat, cercant la millora contínua i aspirant a l’excel·lència en el servei.

La implantació i el manteniment del nostre sistema de gestió de la qualitat garanteix el compliment d’aquesta política, la qual contempla com a referents:

  • La dimensió personal de l’alumne/a, que exigeix la satisfacció de les seves necessitats formatives.
  • La dimensió familiar, els pares i mares han de tenir confiança i garantia de la qualitat del servei educatiu que reben els fills i filles.
  • La dimensió professional, que exigeix complir amb el nostre compromís amb la satisfacció del professorat, personal d’Administració i Serveis, empreses, universitats i institucions.
  • La dimensió social, que reclama millorar la qualitat humana de les persones per tal de millorar la convivència i desenvolupament de la societat.
  • La dimensió tecnològica, que en el moment actual és un dels motors dels avenços econòmics i socials. Per aquesta raó és voluntat de la Direcció implantar, potenciar i vetllar pel bon ús i difusió de tots els recursos TIC.
  • L’acompliment i actualització dels objectius de qualitat i els requisits establerts per l’Administració Educativa.

La direcció del centre es compromet en comunicar la Política de Qualitat a tot el personal de l’Institut, als receptors delservei i a totes les parts interessades.

La direcció es compromet a administrar els recursos del centre per tal de proporcionar la infraestructura necessària per assolir els objectius pedagògics i alhora els de la política de qualitat i millora contínua. Tenint en compte aquest punt la Direcció del centre vetllarà per mantenir reunions periòdiques amb el Departament d’Ensenyament a fi de poder fer un seguiment més exhaustiu del manteniment de l’edifici del nostre institut.

La Política de centre es revisarà per tal d’adaptar-la las canvis que es produeixen a la societat contínuament.